Hiya!! This blog is dedicated to the one and only Harley Quinn (from batman, of course)

(Source: clracomalfoy)

(Source: powersflurry)

(Source: christianbaled)

mydraco:

Happy birthday, Harry James Potter! July 31, 1980

meet the blogger

LAYER ONE: THE OUTSIDE

  • name: Justina
  • eye color: Brown (a dark brown though)
  • hair style/color: Side-swept bangs (i had full set bangs but they grew out), curly/ wavy, and long
  • height: 5’8”
  • clothing style: I don’t even know just anything that looks nice to me?
  • best physical feature: Hair

LAYER TWO: THE INSIDE

  • your fears: FEET
  • your guilty pleasure: Loving fictional characters a lil too much
  • ambitions for the future: become a psychiatrist

LAYER THREE: THOUGHTS

  • your first thoughts waking up: (on school days) why… (right now) I have school in less than a month D=
  • what you think about most: Fictional characters
  • what you think about before bed: Fictional characters
  • you think your best quality is: Idk, i guess i’m very forgiving
LAYER FOUR: EITHER OR
  • single or group dates: I;ve never been on a date before, but i’d chose single
  • to be loved or respected: ?????
  • beauty or brains: brains
  • dogs or cats: cats

LAYER FIVE: DO YOU.

  • lie: Sometimes, but i usually have a sarcastic tone and most ppl pick up on that so
  • believe in yourself: I BELIEVE….THAT EVERYBODY I KNOW IS A GONERRRR
  • believe in love: Yes
  • want someone: Do fictional characters count?

LAYER SIX: EVER?

  • been on stage: Yes, i played the violin in elementary school, and i;m in unified theater as a crew member, so i get to go on stage for like 2 seconds, if that counts!?
  • done drugs: Nope
  • changed who you were to fit in: Nope

LAYER SEVEN: FAVORITES

  • favorite color: Blue
  • favorite animal: Birds
  • favorite movie: THE AMAZING SPIDER-MAN 2, AND BASICALLY ALL OTHER MARVEL MOVIES
  • favorite game: Sly cooper, i guess
LAYER EIGHT: AGE
  • day your next birthday will be: It will fall on a Monday next year
  • how old will you be: 18 (omg i’m going to be an adult soon…noooooo)

awesomi:

Lol, look what I found on my computer xD

It’s one of my old photoshoots (It was like year ago, I guess) Harley Quinn’s original. This costume supposed to be in gangsters style, Public Enemies film inspired me. I dunno why I never posted this… Actually there is few photos that I don’t add here because they’re kinda erotic, I’m afraid that tumblr would ban me for that. 

Enjoy ^___^

"I would like to be remembered as someone who did the best she could with the talent she had."

July 31, 1965.
Happy Birthday, dear Joanne ‘Kathleen’ Rowling!

(Source: bertiesbotts)

gaming-male-nation:

Harley Quinn

Admin: Melissa

justharleyquinn:

Harley Quinn Pin-up by Steven-Donegani
high resolution →

justharleyquinn:

Harley Quinn Pin-up by Steven-Donegani